Rhett Butler naplója

Rhett Butler [320010 AL], gazdája Rhett Butler
2008-07-27Horvátország után!

2008-07-27Horvátország után!

Hy!Ma hajnalban jötem meg életem legdurvább nyaralásából!jókisgyerek lévén részletezem,de naon kemény vt.szal:

1. nap(vasárnap): Hajnali 4-kor indultunk,vt 1 6 órás út,2 baleset is vt,hát a horvát utak vadak...
A szállás Marinában vt,ami Trogir mellett van,1 faluféle, csak nehéz ezt megmondani h falu v kisváros...ink nyaralórész...mindenhol apartmanok,strand,és még kikötő is van...tele hajókkal...aznap bátyámékkal pókereztem,am semmi új,a Berényre készített titkos dzsinemet elvittem,az jelen vt...este vvárosnézés Trogirba...

Trogirról annyit,h 1 parkolót találtunk az egészrészen,és olyan a hely,h 200 négyzetméteren át árusok vannak...Minden van ott...tengeri cuccok,hal,játékfegyver,gyümölcssátor tele piával,minden.
Aztán van ott 1 kikötő,ahol rohadt nagy jachtok vtak...' böhöm állat is vt,szürke luxusjacht...deh téll luxus...Kék Neonfény az oldalán,bárpult a belsejében,és hatalmas...
Megnéztük ott a várat,ahol középkori tánc vt...Aztán a parkoló,ahol 1 és fél órás(!) dugó vt...

2.nap(hétfő): az ágy tűrhető,jó kis álmodozós...az id tökmeleg,1. nap má tök csoki vt a hátam,ez mácsak ráadás,deh mindenhol pálmafák,narancs-meg olajültetvények...aznap vmi S betűs helyre mentünk,ahol Dani kérésére ettünk Banános Nyaflatyot...semmi extra,a strand király.

3.(legdurvább)nap(KEDD): reggel Dani kelt,h mennyünk horgászni...fogtunk 2 halat. aztán mentünk Splitbe.
Lepukkant város,ami totál ösze van graffitizve.deh csak 1 részen. a többi része szép,hajók,htalmas parka hegyen,a hely szép.

aznap este meghívtak grillezésre,ahol ott sült a mi 2 kishalunk is:D Ittam akk1 rumcólát.
Kajálásnál megettem az 1-ik kishalamat.ittam 1 csomó bort.Fent nekiestem a titkos dzsinnek...visszacsuktam az üveget,miko má csak a negyedéig vt...Onnantól semmie se emlékszem...

4. nap(szerda):Apám melett ébredek ruha nélkül...az első 10 másodpercben mosolyogtam,h bebasztam...aztán meg mehettem át felöltözni... hányásszagú a hüvelykujjam...fura... Aztán benézek ágy alá...Ott a dzsines üvegem üresen,bedobva ágy alá...ujjuj...le is fotóztam...kemény...