Dr szöszi naplója

Wutz [189409 AL], gazdája Dr szöszi
táborok

táborok

olyan jók voltak a táborok annyira élveztem őket annyi emberrel megismerkedtem a táborokban az első tábor ahol voltam az a Kajak -kenu vizi tábor volt vagy mi a csuda volt a neve nem tom de nagyon jó volt egy csomó barátot szereztem !
nagyon finomakat kaptunk enni
első nap :
felállítottuk a sátrakat,mert sátorban aludtunk majd utána fürödtünk a jó meleg Velencei-tóban elsőnap még nem sok emberrel ismerkedtem össze majd aztán elmentünk este fürödni fogatmosni aztán be a sátorba aludni
második nap:
akkkor ki lettünk csoportokra osztva :1.-be voltak a kis fiúk 2.-ba a kis lányok 3.-ba a nagy fiúk 4.-be a nagy lányok vagyis mi
mi először kajakozni mentünk és ott össze barátkoztam egy csomó lánnyal és mi inkább labdáztunk a vízbe és csak egyszer ültem kajakba délután meg röpiztünk
harmadik nap:
kenuztunk tök jó volt át mentünk Gárdonyba mi lányok kenuval a fiúk meg biciklivel ott fürödtünk meg ilyenek aztán haza jöttünk vacsoráztunk tisztálkodtunk és aludtunk
negyedik nap:
ott pihi volt métáztunk meg röpiztünk meg ilyenek
este akkora vihar volt hogy kicsavarta a fákat és rá dölt a sátorra és öcsémnak megzúzódott az oldala de semmi különös nem volt de a sátor tropára ment és kénytelenek voltunk egy étterembe csövezni első este csak egy olyanba csöveztünk ami épp még nyittva volt és ott alaudtunk azon amit ott kaptunk matracokon és azokkal a pokrócokkal
ötödik nap:
ott reggeliztünk az étteremben és reggeli után almentünk a cuccainkért és össze szedtük a sátort (persze csak azt ami maradt belőle) majd egy néninak volt egy nem használt étterme és abba aludtunk, de nagyon szép hely volt meg minden és ott aludtunk
hatodik nap:
reggeli után haza mentünk mi kocsival voltunk vagyis rokonom volt kocsival és mi vele meentünk pestig de a többiek vonattal mentek és ki kisértük őket az állomásra
mi pesten nagynénémnél megebédeltünk és haza jöttünk vonattal ennyi