Leltár

Adatlapok

Trükktár

TeveClub filmek



[ Mi ez? ] [ Írok ide ]
haverok:

Lujzi naplója


Rudolf Gergely [48045 AL], gazdája Lujzi
2010-01-27-beadandó

Ugrás egy másik naplóhoz!

Tartalomjegyzék
A napló közvetlen linkje:
http://teveclub.hu/naplo/48045
2010-01-27-beadandó

Reklámelemzés

A reklám, mint manipulatív kommunikáció, befolyásolja a társadalmat egy adott termék megvásárlása vagy egy magatartás követése vagy éppen nem követése érdekében. E cél megvalósítása céljából az ember ösztönéből fakadó tulajdonságaira gyakorol hatást.
A következő reklám egy édességet, nevezetesen a Kinder Maxi King-et mutatja be, mely reklámot azért választottam, mert egy összeszedett reklám, összefügg a színvilág, a háttérzene, a szlogen, és a helyszín egymással.
A „tejes finomság” csomagolása fehér, piros és arany színekben pompázik, ezt a reklámban vissza is kapjuk, a fehér épület, a fehér falak, a hűtő belseje is hófehér, ami opcionális, az ajtók és a hűtőszekrény ajtaja is ellenben piros. Egyébként egy Gorenje tipusú OldTimer nevű, retró fazonú hűtőről van szó. Kapható kék meg piros színben is.
A háttérzene a Finley nevű zenekartól a Deprentera una star című szám, v mi, ami azt jelenti, hogy én is sztár leszek.
A Maxi King azt jelenti maximális király, a legnagyobb király. Aki Maxi Kinget eszik, jómaga is sztár lehet, király lehet, menő lehet.
A helyszín Amerika, ahol mindenki menő, szexi, dől a lóvé, a csajok, a pasik, a legújabb legdrágább verdám, telefonom, ékszerem van, minden nap dőzsölünk és a legVIP-bb partikra járunk. Egy vérbeli királynak király édesség dukál.
Na és akkor a srác megy egy ilyen amerikai víkendházba, csiripelnek a madarak, a pázsit 0-sra le van nyírva, és olyan tökéletesen zöld, hogy fájdalom. A mi okoskánk látja a nyilat, hogy PARTY, és hát követi, a nyíl a hűtőbe mutat, előtte bement már valaki, és észrevesszük az effektet, hogy a zene hangereje növekszik ajtónyitásra, különben nem jöttünk volna rá, mert a világon mindenhol csak káposztaléagyú amerikaiak élnek. A mi IQ-harcosunk követi a kis bozontos fejével, úgy néz ki, mint akit most ütött agyon a 240. Belép a hűtőbe, ó, a hűtő ajtaja tele van Kinder Maxi Kinggel zsúfolva, annyival, amennyi a világon nincs. És hát az eddig halkabban szóló zene most akkora hangerővel szól, hogy leviszi a fejünket. Nahát, a hűtőből jön. És mi van a hűtőben? PARTY. Óriási bel tere van annak a hűtőnek, és azért van világos, mert elég furcsán nézne ki a reklám, ha tényleg hűtőbulit akartak volna csinálni: amikor valaki kinyitja az ajtót, akkor ég a villany, és látják a gyerekek, hogy éppen mit kivel csinálnak. Mert amúgy vak sötét lenne. Egy csomó ilyen kis 14-15 éves, na jó, lehet vannak azok 16 évesek is, szóval ilyen kis seggtaknyok riszálják magukat valami egész más ritmusra, ahányan vannak annyiféleképp próbálnak táncot imitálni, mert ritmusérzék az nincs. Ekkor megy alatta a szöveg, h igazi élmény a hűtőből. Meg kell hogy mondjam, hogy ez aztán az élmény. És akkor odamegy valami barna ciklonhoz, aki átnyújt neki egy Kinder Maxi Kinget, és a csajszika beleharap, vagyis hát, végignyalja, és olyan dögösen próbál nézni a szemével, hogy csak majdnem. Csak az a probléma, hogy ilyen kis kölykök nem tudnak sem szexisen nézni, sem szexisen beleharapni vagy belekortyolni valamibe, és naná, hogy elbassza, hogy a fejem fogom, hogy te béna!! És a hatás fokozása kedvéért, még a szél is elkezd fújni a hűtőben, éppen akkor és csak addig, míg szexuálisan bénázik a szemével meg a nyelvével. Ekkor lobog közben a haja. Na, ez az egy, ami szexis, és jól sikerült. És Király nem?-teszi-veszi a fejét, mire a szerencsétlen áramrázta: De, nagyon király. Hát mit is mondjon már szegény, mikor még menni is alig bír, látszik a fején is, hogy eleve egy roppant értelmes csávó.
És akkor végre rátérhetünk a Kinder Maxi King valójára, a képek a színek melyeket már jól megszokhattunk a Kinder reklámjaiban, mikor rétegenként mutatják be nekünk a különböző hűtős édességeket. Itt a tejes krém és ostya és lágy karamell, hmm, és tejcsokoládé és a mogyoródarabkák látványától egyből összefut a nyál a szánkban, és egyből kell nekünk is egy igazi élmény a hűtőből, bár nekem nagyobb élmény lenne, ha egy adonisz félisten egy szál gatyában vagy anélkül mászna ki a hűtőből, de hát meg lehet elégedni egy nyamvadt finomsággal is.
Mert a Kinder Maxi King nagyon király…..
Blablabla…..
Célszemélyek: 16 éves korosztályig.
A narrátor hangja irritáló, a reklámtól nem fogok boltba rohanni érte 18 éves fejjel, de a 13 évesek megteszik, mert nekik pont megnyerő meg agymosó az egész reklám. Józan ésszel viszont nem indulok be tőle különösen.
De nagyon szeretem ezt a vackot, legfőképp azért, mert ez az egy, amit hasfájás és görcs meg hányinger nélkül tudok élvezni ^^
És ami még, sem a csávó, sem a csaj sem szimpatikus. Meg a fene vinné is el az egészet választottam volna vm,i extra ien sósavval ellátott oan ráncfeltöltő multikomplex oan extravízmegkötő meg hipergigantikus anyámkínja krém csak ez csak most, hurrá, kenceficét…..
Na ebből hogy lesz 2 oldal , vagy 3(!!), azt a jóisten se tudja.



Problémás tartalom jelzése






© Napfolt Kft. - Médiaajánlat