Ral OFF Riverwood naplója

És ami az elmúlt napokban történ

És ami az elmúlt napokban történ

2018-08-16

Voltunk Egerben kedvesemmel és családjával. Megnéztük a várat, a marcipán múzeumot, az érseki pincéket, időutaztunk. A Csöpi vendéglőt nem ajánlom. Nagyon tuskó módon fogadtak minket, és az egész kínálat nem ért annyit. Helyette a La Islában ebédeltünk - a vegaburgerük, és a limonádéjuk mennyei! ^^
Másnap elmentünk Lillafüredre, a barlangba, majd libegőztünk egyet. Rájöttem, már nem félek a libegőktől. :))) Visszafelé megismertem Kedvesem családját. Kedvelem őket, és szerintem jó fejek. :)))

Az utazás alatt külön kiemelném az éjszakai találkozónkat Kedvesemmel. A Triflában limonádéztunk - az egész olyan volt, mint egy randi. :))) Nagyon jól éreztem magam. Visszafelé eltévedtem egy kicsit, de végül eltaláltam a szállásra.

Igen, a Botax-motelben szálltam meg. :))) A Motelben tapasztaltakról később írok. :)))

Hazatérésünk után Kedvesem velem töltött még két éjszakát. Lego Racerseztünk, és filmeztünk. :)))

Most itt vagyok a dógonyóban, és várom a reggelt. :))) Kedvesem is éjjeles, és itt dolgozik tőlem egy köpésre. Együtt megyünk haza, és alszunk egy jót. :))) Aztán meg megyünk sörözni egy jót, aminek nagyon örülök. :)))