xXx Vildax xXx naplója

Vildax [330526 AL], gazdája xXx Vildax xXx
Az egyik 7vége :D

Az egyik 7vége :D

Haverommal szombaton kitekertünk szentendrére. a buszsávba majdnem elütött a busz, 10centire volt a kormányomtól :O kicsit befostam :'DD namind1 amikor átértünk a hídon(nemtudommelyik elfelejtettem xD) leültünk 1 fa tövébe és ettünk :D utána útra keltünk a duna melletti bringaúton egészen szentendréig. ott leálltunk, volt valami gyereknap vagy nemtommi a dunaparton, lementünk miis térdig bementünk a vízbe, csináltunk pár képet. aztán tovább. a faluba kerestünk egy netcafé-t hogy keressünk ládát szentendrén. de csak ilyen templomos számösszeirogatós volt és belebonyolodtunk szóval nemcsináltuk végig :S aztán elmentünk fagyizni ahol volt egy lufihajtogató bohóc. kitaláltuk hogy meg kéne kérni hogy hajtogasson nekünk medvetarkót. az a csávó mindent tudott: csomó féle állatot, kardot, csopert, virágot stb... utána elindultunk haza, de hazafele már nyugisabb útvonalon mentünk szal egybe hazaértem :D nagyon jó nap volt. vasárnap meg lementem haverhoz(ugyanehez) keresztúrra mert ott lakik és elindultunk a reptérre. olyan rossz volt az út, tiszta homok, csúszott meg minden. de kibírtam. aztán amikor odaértünk egy repülőgép roncshoz megnéztem nincs-e tüske a kerekembe. nem volt, de krisznek csomó helyen volt tüskéje O.o gyorsan kitekertünk vecsésre egy benzinkútra, ott kiderült hogy az első kerekébe 1 a másodikba 5 lyuk volt :O elkezdtük az elsőt
az tartott. amugy 2 folt volt nálunk. a hátsó kerék lyukait egy foltal, 1 gumibelső darabbal és 2 szigszalag darabbal ragasztottuk meg. mentünk pár km-t elszállt az egyik ragasztás és tolni kellett a bringákat. aztán sikeresen megkérdeztünk 2 vakot hogy merre van benzinkút, és tudták :O nem utca nevet mondtak hanem mutattak irányt :Oelindultunk, egy híd alatt leeresztett haver kereke szal toltuk. mondtam h elviszem a kerekét fölfújni és visszahozom. így is lett. utána elindultunk valamerre. egy buszmegállóba várt egy buszt amivel elment elágig én meg bicóval mentem utána amennyire tudtam. elágon szétváltunk és minda2en mentünk haza. estére mind a 2en olyan fáradtak voltunk... kb ennyi volt a 7végém :D ha elolvastad gratulálok xD