Tartalomjegyzék
A napló közvetlen linkje http://teveclub.hu/naplo/
|
You are the man!♥
Japán Nagydíj, verseny:
1. Vettel Red Bull-Renault (B) 1h28:20.443
2. Trulli Toyota (B) + 4.877
3. Hamilton McLaren-Mercedes (B) + 6.472
4. Raikkonen Ferrari (B) + 7.940
5. Rosberg Williams-Toyota (B) + 8.793
6. Heidfeld BMW Sauber (B) + 9.509
7. Barrichello Brawn-Mercedes (B) + 10.641
8. Button Brawn-Mercedes (B) + 11.474
9. Kubica BMW Sauber (B) + 11.777
10. Alonso Renault (B) + 13.065
11. Kovalainen McLaren-Mercedes (B) + 13.735
12. Fisichella Ferrari (B) + 14.596
13. Sutil Force India-Mercedes (B) + 14.959
14. Liuzzi Force India-Mercedes (B) + 15.734
15. Nakajima Williams-Toyota (B) + 17.973
16. Grosjean Renault (B) + 1 kör
17. Webber Red Bull-Renault (B) + 2 kör
Leggyorsabb kör: Webber, 1:32.569
Kiesők:
Alguersuari Toro Rosso-Ferrari (B) 58
Buemi Toro Rosso-Ferrari (B) 26
Seb:
"Továbbra is meg lehet csinálni, és klassz lenne, ha még lenne hátra egy pár verseny, de már csak kettő lesz. Mi mindenesetre itt vagyunk, hogy harcoljunk és a legjobb dolog, amit tehetünk az az, hogy nyerünk, mint ahogyan azt ma is tettük. Nagyszerű az autónk, még mindig javul, a gyárban ugyanis mindenki dolgozik rajta. Így meglátjuk, mi lesz"-"A pole pozíció és stratégia szempontjából szombaton mi számítottunk a favoritnak, de először is ott a rajt. Magabiztosak voltunk, hiszen korábban is jól sikerültek a startjaink, így bizakodtunk, hogy meg tudjuk védeni a pozíciót. Szorosabb volt, mint azt gondoltam, és az első kanyarnál a bal oldalamon megláttam egy ezüst nyilat. Én voltam belül, ezért nálam volt az előny, de szorosabb volt, mint azt gondoltam"- emlékezett vissza a rajt utáni pillanatokra Vettel, akinek ezt követően nem volt túlságosan nehéz dolga. "Onnantól kezdve minden körben nagyon nyomtam. Az autó fantasztikus volt, jó köröket tudtam megtenni, hosszabb ideig voltam kint, mint Jarno és Lewis, vagyis minden működött. A legvégéig mindent az ellenőrzésem alatt tartottam, majd az utolsó etapra felkerültek a gépre a lágy keverékű gumik.""Egy kicsit szórakozni akartam, ezért megtettem egy gyors kört, ami után a mérnököm rám szólt, hogy vigyázzak a gumikkal, mert még biztonsági autós periódus is lehet"- folytatta a pilóta, aki végül hálálkodhatott is mérnökének, utóbbinak ugyanis két kör múlva igaza lett, Jaime Alguersuari balesete miatt Bernd Mayländernek kellett a pályára hajtania. "De még így is vigyáztam a gumikra. Az új rajtnál ki is használtam, míg magam mögött egy függöny húzódott azzal, hogy (Romain) Grosjean követett."
"Jó volt az új rajt, aztán akkora előnyre tettem szert, ami elég volt a győzelemhez"- tette hozzá a német, aki különösen is boldog volt Szuzukában, mert mint azt elmondta, az utóbbi néhány futamon kicsit hullámzó volt a teljesítményük.
Robert Kubica (9. helyezés):
"Számomra az egész hétvége balszerencsésen alakult. Szombaton nem tudtam jó tempóban autózni az időmérőn a piros és sárga zászlós szakaszok miatt, ma pedig a versenyen párszor beragadtam a forgalomba. Mindezek mellett a futam elején is sok időt vesztettem a nehéz és alulkormányzott autóm miatt. Amikor azonban a gép könnyebb lett, a saját ritmusomban autóztam és elég gyors is voltam. Aztán az első szervizeléskor voltam nagyon balszerencsés, mivel bokszkiállásaikat követően, Kimi és Nick (Heidfeld) is elém került. Ezek miatt ismét időt vesztettem. Aztán a biztonsági autós periódus után is forgalomba kerültem, beragadtam Jenson (Button) mögé. A kanyarokban gyorsabb voltam nála, de nem tudtam megelőzni, mert az egyenesekben nem volt meg a kellő csúcssebességünk."
|