Sarah/Narumi/3. Kira/Vietnam/Icsii naplója

Claude [119084 AL], gazdája Sarah/Narumi/3. Kira/Vietnam/Icsii
2008-08-12

2008-08-12

nah, már itthon is vagyunk. baromi jó volt a nyaralás! a repcsiből tök szép a kilátás, Rodoszon nagyon kellemes idő van, és a sziget tele van macskákkal. a hotelben is volt 5 macskendosz. és olyan cukorkák! és milyen talpraesettek (szó szerint xD)! reggelinél, ebédnél meg vacsinál leülnek egy asztal mellé és szépen néznek amíg kaját nem kapnak. emlékszem az egyik hapsi valszeg nemigen szereti a macskákat hát segített neki odébbmenni ( =fenékberúgta :D). egy pár meg állandóan simogatta őket meg adott nekik kaját. pedig nem voltak ők soványak. sőt! csak anyáék nekem nem engedték hogy simogassam, de azér sunyiba az egyik kiránduláson még kaját is attam nekik. mer anyáék elmentek fotózni oszt odajött egy hát kiszedtem neki pár sütit. és hagyta magát simizni. nah, erről ennyit a hazaút se volt kutya (hanem macska :D) mer felkeltünk hajnal 5-kor elmentünk reggelizni utána meg félórát vártunk a buszra ami a reptérre visz. közbe meg láttuk azt a szép fehér cicuskát amint az egyik asztalon mosakszik xD xD xD hát igen, vannak dolgok, amikről jobb, ha nem tud az ember... kijött az éttermes csaj (aki felügyeli a kajálást), lekergette. kiment, felugrott a másik. aztán megérkezett a busz. kimentünk a reptérre, felszálltunk és megálltunk bp.-n felvenni még pár utast. ott megtankolták a gépet, aztán pilótacsere volt aztán vártunk még két órát mer a másik pilóta is tankolni akart. meg elfogyott a pilótakeksze xD. mikor komplikáció mentesen sikeresen beült a pilótafülkébe, meg is tapsoltuk, mint leszálláskor szoktuk. aztán nagy nehezen hazaértünk. aztán rögtön benyomtam 2 sajtbit meg 1 fánkot mer piszok éhes vótam (pedig nem vok az a sokatevős tipus). nah megyek mer apa nyaggat hogy hozzuk haza az egereimet.