Lexa_24 naplója

Mr. Cascade [69898 AL], gazdája Lexa_24
09.10 Fejfájós nap....

09.10 Fejfájós nap....

Mostanában kezdem hanyagolni a naplóm....ígérem, ezen majd változtatok(mintha kb. mindennap olvasnák többen is az írásaimat, úgy csinálok)! Tegnapom nagyon nagyon nagyon jó volt, egy emberben hatalmasat csalódtam de kellemeset! Ő az egyik tanárom és nagyon tisztelem a tudásáért, és nagyon sokat beszélgetett velünk és nagyon jó hangulatban telt az óra. Konkrétabban az volt, hogy beszélt pl. másfél órán keresztül folyamatosan és mindenki feszülten, kipattant szemekkel figyelte minden szavát...Nagyon erős kisugárzása van és olyan megnyugtató, teljesen belassultam 3 óra után. De várom már vele a legközelebbi órát is mert kell nekem ez a nyugodtság :D A mai napon pedig reggel el kellett mennie az osztályomnak fogászatra és aztán pedig ki szakmai gyakorlatra. Ma sem dolgoztunk, hanem elmélet volt, vállalkozási ismeretek és térberendezés. Viszont időhiány miatt gyorsan ledarálta nekünk a tanár a vállalkozásit és térberendezésből ma nem is vettünk semmit, hanem a tanárnő elmondta nekünk a vizsgakövetelményeket és azokat beszéltük át. Délután mikor leszálltam buszról találkoztam párommal és bementünk főtérre. Ott várt minket Krisztián, akit fel kellett hívni, mert nem láttuk és végül felfedeztük még hívás közben körpadnál(most kecskemétiek előnyben :D), aztán pedig elindultunk Sarokba, mert ott várta Janó Rolfot, a páromat egy sörre. Bementünk hát, útközben sokat nevetgélve és hülyéskedve, majd én egy őszilé társaságában párom oldalán helyet foglaltam. Megnéztünk egy srác telefonján egy videót, elszívtunk néhány cigit, elfogyott a sör és a gyümölcslevem, majd távoztunk is onnan. Elindultunk a buszpályaudvar felé, ami egyébként onnan csak 3 percre van, max.5 perc, és még útközben elbúcsúztunk Krisztiántól. Kint megvártam párommal a buszát, szétölelgettük a másikat, és alapos búcsúzkodás után felszállt a buszára, majd 30 mp múlva én is helyet foglaltam az enyémen. Az a különbség amúgy, hogy én 6 percet utaztam, ő pedig 38at....én helyi vagyok, viszont ő 27 kilométerrel arrébb lakik. Itthon aztán neki estem a gyakszinaplóm megírásának, a mai edzésről lemondtam álmosság, fejfájás és lecke írás miatt, majd hétfőtől megyek megint. Előbb pedig csemege uborkát ettem szőlővel és valami fantasztikus volt :D:D Na, hát ennyi volt kb a tegnapi és a mai napom, és már most tudom, hogy a holnapi bejegyzésem is el fog maradni....hisz pénteeeek!!! Most jön velünk Laci is, akit most fogok megismerni, mert ő párom új osztálytársa és legújabb cimborája is. Jó kis este lesz remélem, bár nagy ivászatot nem tervezünk.

Link:

Ma egész végig ez járt a fejemben:)) Imádom(L)

Nos, ennyit mára, ez az írásom eléggé hosszúra sikerült, remélem nem voltam unalmas, de most ennyit volt kedvem ide bejegyezni:)

Minden jót nektek és jó éjszakát, na meg vigyázzatok magatokra!!!