Kecsi naplója

2009-08-28 - HOLIDAY

2009-08-28 - HOLIDAY

'Holiday'
Augusztus 19-től augusztus 27-ig, azaz tegnap estik Zalakaroson nyaraltunk.
Sirály volt.
Szerdán reggel indultunk. Estig fürcsi volt.
Csütörtökön, vagyis 20-án fürcsi, majd este tűzijáték :D
Pénteken a Balcsin mártóztunk egyet, az sem volt éppen rossz. Jah este egy kis Gyros-ozás is volt ;)
Szombaton nem volt vmi jó idő, ennek hála le is égtünk. :s
Na de mind1.
Vasárnap a benti fürdőrészben voltunk. Szauna, Fekete lyuk csúszda, stb...
Hétfőn a Badacsonyt készültünk megmászni. Kis kiszáradással ugyan, de összejött, és úgy 3-4 óra magasságában felértünk. Szép kis panoráma nyílt meg a kilátóból.
Nos este a család elment, én a nagybátyámmal maradtam ott.
Kedd: Reggel 9-kor ébresztő. Ezután reggeli, majd irány a fürdő. 2-ig fürdő, majd ebédelés. Utánna estig fürdés. 5-től 6-ig szauna ^^ Majd 3/4 7-ig úszás. Ezután haza. Este kis séta, de séta közben kiderült, hogy lesz mozi, ezért vissza a szállodába, hogy ingyenjegyet kapjunk. 9-kor kezdődött, megnéztük a Transformers 2-t. :) 1/2 12-re vége lett, kis vagyi, és alvás.
Szerda 9-kor ébresztő. Egy kis Nescafé ébredéshez, reggeli, és irány a strand. 1 körül fagyizás. 1/2 4 körül ebéd, nos aznap nem rendeltem vmi jót, na de mind1.
5-kor szauna 6-ig, Majd úszás 3/4 7-ig. Este vacsi, majd séta. Ezután ágyikó... :D
Csütörtök. 8-kor kelés. Jöttek átvenni a szobát 1/2 10-kor. Utána mentünk fürödni. Egy kis csúszda, egy kis fényképezés, egy kis hullámmedence, ebéd, szauna, úszás. Ja és kölcsönkérték az úszószemüvegem.
3/4 7-kor vissza a szállodába, telefon a zsebbe, és go haza. Fél kilenc körül itthon is voltam. Egy kis élménybeszámoló, majd feljöttem a tevémhez, stb...