Kecsi naplója

2010-08-07 Balatonfüred

2010-08-07 Balatonfüred

2010.08.02.-06.

1. nap, 02-án: reggel 5-kor kelés volt... itthonról 3/4-ed 6-kor indúltunk. Az Esztit is vittük. A vonat Zeg-ről, 6:40-körül indult. 1x kellett átszállni.
Füreden egy kis dombot kellett megmászni a szálláshelyig a nagy csomagokkal... 2 ágyas szobák voltak...
1 körül lementünk a strandra. Kb 5-ig vízben voltam, szal eléggé leégtem... Este már rohadt szarul voltam a délutáni leégés miatt. Elmentünk inni a Lambadába is este. A zuhanyzás volt aznap a legjobb a bőrömre... Utánna még vmivel le fújtam magam, amit a Kitti adott...
2. nap, 03.-a: Nos ezen a napon már jobban voltam, bár még eléggé égetett a nap, mikor Tihanyban voltunk...
3. nap, 04.-e: Ezen a napon Veszprémbe voltunk, megnéztük a várost, majd az állatkertben. Le lett oltva egész Veszprém xD Este le lettem fújva "hósprével" a leégés miatt közben néztük a ... c. filmet, aminek a végét nem láttam, mert arra nagyjából "leolvadt" rólam a "hó", a maradékot meg letöröltem. A Citóékkal kimentünk, ott voltak a Jónásék, és a lányok. Kb fél háromig kint voltunk velük, A Jónás, Pepe, Matyi, Krisz és én, bár közben bement a Krisz, jah és 1-2 csaj...
4. nap, 05.-e: Ezen a napon a városban sétáltunk csak, kisvonatoztunk is egyet. Délután pedig, 5-kor lementünk a strandra egyet. Most már lekentem/kenettem magam... Este, kaja után megittam a Vodka Hell-em. Majd kimentünk, ahol készült pár "party fotó". Ittam egy csöppet, szóval elvoltam, fészbukon jelölgettem be a csajokat, és képeket csináltattam velük xD A Jenyvel elég jól eldumáltam a végén... (pulcsi) Jut eszembe a cigit is kipróbáltam, bár nem naon hozott lázba... 2-ig voltunk kint kb, utánna még négy kört UNO-ztunk a Mátéval. Majd lábmosás, mivel tiszta homok lett xD És kb 3-kor alvás volt.
5. nap, 06-a: Reggel 06:01-kor keltem, a Máté már az ágyon ült. Kb 06:10-ig feküdtem, mialatt egyre sötétebb lett, majd 06:10 körül nekiállt dörögni, és villámlani, majd esni. Gyorsan összepakoltam, majd nekiálltunk az egyik szemközti szobából villámokat nézni. AZért elég szép volt, mikor a Balcsiba csapott bele... Igazából egy csöppet fájt a fejem a 3 óra alvás után. Elküldtem a Bettinának a Névnapi SMS-t, majd reggeliztünk. Ezután elmentünk boltba, ahol vettem hazafelére egy sajtos rudat. Jah és vettem egy Vodkás Hell-t (ismét) Lepakoltunk a földszintre, majd a Hell-t meg is ittam, mikor a Pepe a Matyi, és én átmentünk a csajok szobájába. Ott dumáltunk még kb 3/4 órát. Majd elbúcsúztunk, és kimentünk a buszmeghez. A Bia és a Jenny kint voltak, még velük beszéltünk egyet... Helyijárattal lementünk a vonatállomásra, ahol vártunk 1.5 órát, majd 3x átszállva hazaértünk 4-re, Zegre.