Kecsi naplója

Gabriel Taylor [56615 AL], gazdája Kecsi
2010-05-29 - Italy

2010-05-29 - Italy

Május 21-27 közt Olaszországban voltam.
1. nap: 21-én, pénteken 12:55-kor lett volna az indulás, ehelyett 13:40 körül indultunk.
Rédicsnél pihenő, majd tovább mentünk.
Az úton megnéztem az "Anyám nyakán" c. filmet, és zenét hallgattam (többnyire a Green Day-t)
Este 18 óra körül értünk Seelach-ba.
Itt aludtunk.
2. nap: 22-én, reggeli után elindultunk Faak am See-be. Közben láttuk a Wörthi-tavat. FaS-ben volt egy termékbemutató (5 óra) kicsit, vagyis nagyon unalmas volt, de közben szét röhögtem magam, annyi hülyeséget mondott a bemutató csávó... 14 órakor kaja, majd indulás Italy-ba...
18:30 körül értünk oda. Elfoglaltuk a szállást, majd vacsoráztunk.
3. nap: 23-án, pünkösdkor. Asszem 3/4-ed 8-kor volt a reggeli, majd egész nap szabad program Lignano-ban... 12 óra körül ebéd, (saját szenyák)
Este 19:30-kor vacsi.
4. nap: 24-e, pünkösdhétfő. negyed 8-kor reggeli, majd 8 -kor indultunk Veronába. Hátul ültem a Gábor mellett. Itt 1 körül kajoltunk...
Majd még sétáltunk a városban, majd vissza Lignano... Hazafele mindenki ki volt "dögleve"... Este 19:30-kor vacsi volt...
5. nap: 25-e kedd. Szintén negyed 8-kor reggeli. Majd 8-kor indulás Trieszt-be.kb délig ott voltunk, majd Grado-ba indultunk. Még Grado előtt kajoltunk egy étterembe. Grado-ban megkóstoltuk a "világ legjobb fagyiját" az idegenvezető csaj szerint :)
Amikor hazaértünk, kimentünk a strandra, de csak a Gáborral 2-en fürödtünk, mivel fújt a szél, és jó nagy hullámok voltak. Egyébként a víz nem volt rossz, eltekintve, hogy fura volt a sós víz... Este fél 8-kor vacsi...
6. nap: 26-a. Ahogy eddig, most is negyed 8-kor reggeli, majd 3/4-ed 8-kor indulás Velencébe. 10-re értünk a kikötőbe, majd áthajóztunk Velencébe. Itt fél 12-től fél 1-ig szabadidő volt, majd visszafele a kikötőbe, pizzáztunk.
Ezután a Szent Márk téren megnéztük a bazilikát...
Ezután 20 percet kellett még várni a kikötőben a hajóra, közben le is égtem.
Visszaértünk Lignano-ba 4-5 körül, majd lementünk a partra fürödni, ahol ismét 3-an, 2-en, majd 4-en lettünk a vízben, mivel eléggé fújt a szél, és nagyok voltak a hullámok.
Este fél 8-kor vacsi, majd 21 órakor elmentünk sétálni, a Henivel, a Fannival, és a Gáborral.
Sétáltunk, dumáltunk, csocsóztunk, kóláztunk, fényképezgettünk a parton (ahol a fenti kép is készült :)
Éjfélre értünk vissza a házhoz, ahol nem volt nyitva az ajtó, ezért kb 5 percet vártunk, mire bejutottunk... Fél 2-kor aludtam el...
7. nap: csütörtök. Fél 6:20-kor keltem, majd összepakoltam a cuccom. Negyed 8-kor reggeli, majd negyed 9-kor bepakolás a buszba.
Az idegenvezető, Fruzsi elbúcsúzott, majd fél 9 körül elindultunk haza.
1x megálltunk Szlovéniában "fésülködni", ahol msn címeket kértem, a képek elküldéséhez.
Kb fél 3-kor értünk Körmendre elbúcsúztam a buszon a Gábortól, és a többi buszon utazótól, majd a Tesco parkolóban a Heni-től és a Fanni-tól.
Végül hazajöttünk. Itthon ajándékosztással kezdtem az életet...

Nagyon jó volt, maradtam volna még pár napot... :'(