Az én oldalam - Naplóm

A napló közvetlen linkje
2005. május 24.

Szia Naplóm!

Egész rég írtam ide, azóta nagyon sok minden történt velem! Le is írom, csak egy kicsit hosszú lesz! :P
Pénteken indultunk az osztálykirándulásra! 5.30-kor indultunk, s először Döbröntén álltunk meg. Volt ott egy várrom, megkajoltunk, majd lementünk az ottani patakhoz focizni. Aztán irány Herend. Bementünk a porcelángyár manufaktúrájába. Minden olyan drága. Egy ilyen 20 centis elefánt kapásból 70.000 Ft. Mentünk utána Fertődre, a szállásra. Átmentünk az Esterházy-kastályba. Nagy, 126 szobás! Bár a kertje nem volt olyan szép! Legalábbis szerintem. Este még fociztunk, a fiúk kedvéért, meg vacsiztunk.
Szombaton reggeli után Fertőrákoson béreltünk bicikliket, és mentünk a tóra hajókázni, amivel átmentünk Ausztriába. Azon paráztunk, hogy a Zsoltit nem engedik át a határon, mert nem hozta el az útlevelét, de az ellenőr nem is figyelt oda. Felbicikliztünk Fertőmeggyesen és Ruszton keresztül egy vidámparkba, ott eltöltöttünk 3 órát. Visszafele 30 km-t bicikliztünk. A végére hullafáradt voltam, de szerintem nem csak én! :) Még aznap elmentünk egy ásványmúzeumba, este meg bátorságpróbáztunk, aztán mindenki kidőlt!
Vasárnap bementünk Sopronba, megnéztük a Károly-kilátót, meg a Tűztornyot. A Lővéreken szedtünk egy csomó csillámpalát. Hazafele Nagycenken megnéztük a Széchényi mauzóleumot. Láttuk Széchényi akárki múmiáját! Szívderítő látvány volt, mondhatom. Este még megálltünk Dunaföldváron fagyizni, és 10-re haza is értünk.
Hétfőn meg atlétikaversenyen voltam. Nyeretem 2 bronzérmet, egyiket 4× 100-as váltón, másikat pedig egyéni kislabdadobás. Megdöntöttem a rekordomat, 35 m-t dobtam!
Lehet, hogy jövőre fogok társastáncra járni! Tök jó lenne! :o)
Na, ennyi történt velem, remélem nem volt nagyon unalmas!