Leltár

Adatlapok

Trükktár

TeveClub filmek



[ Mi ez? ] [ Írok ide ]
haverok:

Stefano naplója


Johnny Test [239016 AL], gazdája Stefano
az anatómia

Ugrás egy másik naplóhoz!

Tartalomjegyzék
A napló közvetlen linkje:
http://teveclub.hu/naplo/239016
az anatómia

anatómia vizsga (csont-, izület-, izomtan)
tudtam a csontot perfect, mert még rendesen megtanultam zh-ra, és átolvastam a téli szünetben. najó, úgy perfect, h ha medence csontot kaptam volna, az nem lett volna hosszú életű =)
izület. elég későn álltam neki, mikor zh-t írtunk volna. az eslőre nem is mentem be, mert csak a felét tudtam.. második zh-n írtam meg 2esre, h mehessek vizsgázni..
megfogadtam persze h télen legalább napi egy órát az anatómiakönyvemmel kettesben töltök, h képben legyek..persze az ijen és hasonló tervek, mindig csak tervek maradnak, sose kerülnek megvalósításra. de a két ünnep között párszor azér leültem tanulni (izületet).

szombat/vasárnap: százzal hajtom az msn-t, beszélgetek, h ki mikor megy, ki mit tud. kérdik én hol tartok, csodálkoznak, h nem szereztem be a tételsort (még mindig nem tudom, hol lehet letölteni) és mégjobban csodálkoznak h el se kezdtem az izomtant.. de nyugodtan válaszolok mindenkinek, h ne aggódjanak, most elkezdem, 3nap alatt simán meglesz.

hétfő: pár dolgot kihagytam az izületből, azokra visszatértem.. már elfelejtettem mit csináltam még aznap, de biztos volt benne msn.

kedd: bementem 11re a suliba javítani erobik elméletből.. hiába írtam meg a puskát a válaszokból, új tesztet írt a tanár.
most azt kérded, miből áll egy ijen zh? asszed könnyű, ugye.. =)
lényegében igen. ott kezdődik, h megtanulod, az erobik szó eredetét és jelentését, folytatod az erobik kialakulásával, és teljes történelmével. ezt a részt zárod, azzal h ma mijen szerepet tölt be ez a sport a világban, az átlagemberek életében. második rész: egy óra felépítése, alap lépések (low-impact kontra high-impact), megfelelő zenék elemzése (tudni kell mijen óratípushoz/órarészhez hány bpm-es zene kell, vagyis hány ütés legyen benne egy perc alatt), tiltott elemek ismerete (nem azért h kicsesszünk az emberekkel, hanem hogy megóvjuk őket a sérülésektől xD)
hazamentem elővettem az izomtant, és rájöttem, h ez marha nehéz, és elkezdtem gondolkodni.. :|
vajon minden nagy csoportból tanuljak meg egyet-egyet, h bármit húzok, tudjak mondani egyet, vagy tanuljak meg 1, max 2 csoportot teljesen. először is felmentem msn-re h megkérdezzem az ismiket, vajon ha csak az izmot nem tudom, akkor uv-n (pót vizsgán) már csak azt kell-e kijavítani. persze nem volt a válasz, akkor átgondoltam gyorsan, megéri-e bemennem, le tudom-e még adni a vizsgát, stb. de úgy döntöttem, nem hátrálok meg a feladat elől, bemegyek! csak nyerhetek! megtanultam a mellkasizmokat és egy-két hátizmot.

szerda: végre vizsga, felkeltem 6kor. 7re megreggeliztem, fogatmostam, összepakloltam az öltönyöm, meg a jegyzeteim (hátha még rámragad vmi útközben), bepakoltam a vaxot is, nem volt időm a hajamra, és még borotvát is, hátha 5 perccel hamarabb érek be. rohanás. beértem 5perccel 8 előtt, de ez csak arra volt elég h átöltözzek (az öltönybe) és felérjek a tanszékhez.
de ezt a kicseszést! fél órával később kezdték a feleltetést.. ha ezt tudom, beállítottam volna a hajam és megborotválkoztam volna. nah mind1. 5en voltunk csak, vállaltam az utolsó szerepét, addig még izomtant olvasgattam.
kijött a lány aki elsőként felelt, 2est kapott, pedig igen sokat tanult rá. bementem énis.. hívott a prof az asztalához, h húzzak tételt. csontból kihúztam a 'szegycsont és bordák'at, ízületből a térdizületet (még ez is egész jó)..aztán izom, tudtam, h csak 2 témát (a mellkas izmokat) tudok a 14ből.. :$ akkora volt a nyomás..pfú! kihúztam a lábszár feszítők és szárkapcsi izmokat, more! leültem kidolgozni a témákat. rajzokat is készítettem, nagyon kígyó rajzokat, more. de a térdizület latin neve sehogysem akart az eszembe jutni és az utolsó tételről csak egy lábszáras rajzot csináltam, nem írtam semmit. leülök a tanárhoz felelni, mondja, kezdjem amejikkel akarom. elmondtam az első töviről hegyire. belekezdtem a másodikba, valahogy így: ez egy trohoginglymus tipusú izület vagyis a mozgásai.. erre szól, h kezdjem csak az elejéről, izületi fej&árok, szalagok. okéoké, rendben, és kezdtem onnan.. nem vette észre h nem mondom az izület nevét. ha észre vette volna, h azt nem tudom rögtön akkor kivágott volna =D befejeztem az izületet is elég jól.. lapozom a jegyzetet amit írtam.. makogok mellé. szólt a prof, h nah kezdjem el! olvassam amit leírtam a felkészülési idő alatt.. erre megmutattam a rajzomat.. és szerényen hozzátettem, h nem írtam erről semmit.. =) nah nekem itt már túltárgyalt volt a dolog, gondoltam most elküld, de nem. talán ő még azt remélte, túl jól tudom, azért nem írtam le. fagatott mijen mozgást hajtanak végre ezek az izmok, hozzávetőlegesen hol helyezkednek el, a csont mejik felén. azután pontosan mijen izmok is vannak itt? eddig a részig kb elmondta helyettem a dolgokat, én meg helyeseltem. feltette a kérdést, h honnan ered az egyik izom.. háromből eltaláltam. aztán kérdezte egy másiknak a tapadását, ezzel nagyon melléfoghattam, mert erre azt válaszolta, h találkozunk még egy következő vizsgán.. =) megköszöntem és kijöttem.

felvettem a következő vizsgát 2hét múlva hétfőre.
de megint gondolkodóba estem, most vajon tanuljam meg az összes tételt (ami szinte lehetetlen) vagy taktikázzak valamit?


_ ________________ __ _ tanulság _ __ ________________ _

egyetlen egy tanulsága van minden történetnek.. ne taktikázzatok, hanem tanuljatok! csak ennek van értelme ;-)



Problémás tartalom jelzése






© Napfolt Kft. - Médiaajánlat