Toki naplója

Osztálykirándulás

2009-10-10

Osztálykirándulás - Október 8-10

Jó rég nem írtam, dehát ha egyszer semmi érdemleges nem történik, akkor ez van. Most is csak azért álltam neki pötyögni, hogy beszámoljak az osztálykirándulásról. Igazság szerint megszámlálhatatlanszor megfordult a fejemben, hogy nem megyek, mert nincs kedvem a többiekhez, de végül csak belevágtam.
Nos, 8-án, csütörtökön indultunk egy dél körüli vonattal a Keletiből. Elötte volt 4 rajz, de persze senki sem fogott cerkát, én is csak a 2. órára mentem be, aztán a többi időt a lidl-ben és a tescoban töltöttük. :D Vettünk kekszet, piát, meg néhány otthonmaradt dolgot. Hosszas vonatút után leértünk Győrbe, majd onnét volánnal utaztunk tovább a táborhelyünkre, ami kb. 10 percre volt a vasútállomástól. Tök szép, hangulatos hely volt kis faházakkal egy szellős fenyőerdő menedékében.
Össz-vissz 4-en voltunk lányok - plusz az oszi meg egyik osztálytársunk anyja-, a fiúk pedig 8-an. Az első est brutális volt, de tanulságos, legalábbis a 2. este már visszafogták magukat a fiúk a piálgatásban. :D Gondoltuk, hogy le fogják inni magukat, de amiket csináltak, főleg 3 delikvens, no ők majdhogynem halálra itták magukat - a meztelenül futkározásról nem is beszélve XD -, úgyhogy órákig pátyolgattuk őket, míg be nem zavartuk az ágyba mindet.
A második nap volt a nagy túrázás, vagyis elmentünk Pannonhalmára, ahol megnéztük az apátságot, ami fent volt a hegyen. Engem legfőképp a hatalmas könyvtár nyűgözött le, na meg a kilátás, de az egész nagyon szép volt. Ezután vonattal át Zircre, ahol megnéztük az arborétumot - sajnos erre már kevés idő maradt, pedig csodálatos volt az a sok zöld, mindenféle fákkal, tóval, emlékművel megrakva. Na ezután hazamentünk, de ez az est, mint már említettem, békésen telt. Esztivel csak diszkréten iszogattunk - nem kellett nekünk ahhoz méregerős pálinka, hogy jól érezzük magunkat, mi alapjáraton is hülyék vagyunk. Egyébként meg kártyáztunk sokat - most ez a menő nálunk, minden évben találnak valami elfoglaltságot a fiúk. :D
Rátérve a kajára, volt ott egy étterem is, úgyhogy a reggelinkről és vacsinkról ők gondoskodtak - volt milánói, rántott husi sült krumplival, rántotta, s kakicsiga meg túróstatyó.
Végül harmadnap, 10-én esőre ébredtünk, aminek nem örültünk, mivel szerettünk volna még egy utolsót sétálni Győrben, de így nem jött össze, s hazamentünk egy kora délutáni vonattal. Mondjuk nekem elég volt, és meg kell mondjam, jó éreztem magam.

Na, dióhéjban ennyi, ami most így hirtelen eszembejutott. Nem bántam meg, jó volt egy kicsit művelődni meg természetjárni, úgyhogy heppi van. :)