abrosz naplója

Mutánsok territóriuma

Mutánsok territóriuma

2008-03-25

Az osztály ismét kirándulni ment, ezúttal a hegyekbe.
Egy olyan buszban, ahol elfér az egész osztály.
Mindenki aludt, kivéve a buszsofőrt, Gergőt és Jakabot.
Utóbbiak éppen a a busz hátuljában a WC-ben csinálják azt. Igen, pont azt. XD
Ám a busz megzötykölődik egy sziklán -amit a buszos nem vett észre- és a budi meg a vécé leszakadt a busz hátuljáról. Gergő és Dorottya lezúgott a hegyről. Utolsó együtt töltött perceik voltak.

Mindenki megijjedt, látván a buszon tátongó lyukot.
A buszos leállt, és mindenki kiszállt.
Hátranéztünk, és kérdeztük a sofőrt, hogy mi volt ez.
Azt mondta, hogy valamin megpattant. Érdekes, ugyanis semmi sem volt az úton mikor megnéztük.
Eközben hangokat hallottunk a busz felől. Megnéztük, de semmi.
Akkor menjünk tovább!-mondta a sofőr, és beszálltunk a buszba, ám az nem indult.
Ekkor a busz szélvédőjén-ahol Aranka és a sofőr beszélgetett- egy szikla szemezett velük.
Szó szerint. Elemzés: Sziklaember, tömör szikla, 2m-5 m-ig terjedő magasság, 500kg-
Ütése: képzeld el.

Na szóval megijjedtek. Mi is megláttuk.-szintén megijjedtünk- A szikla felemelte a buszt, és kirázta az osztályt. Kivéve R.Bencét, akinek beakadt az ülésbe a feje. Kiabált segítségért, ám miután bennünket kirázott, a sziklaember eldobta a buszt. 3mp múlva egy robbanás. Bence meghalt a busszal együtt.
A söfőr táskájában-véééletlenül-volt egy puska. Elkezdte volna lőni a sziklaembert, de a pillanat hevében fordítva fogta meg. Átlőtte saját magát, meg a mögötte álló Arankát és G.Dorottyát is.
Mindenki elkezdett futni, ám a földből újabbak jöttek.
Az osztály annyira megijjedt, hogy szanaszét szaladt.
Cs. Csenge és Nóri összetartóan futottak volna, de Nóri felbukott és legurult a hegyről. Meghalt. Cs.Csenge sikoltozott, és lenézett Nóri után. Ekkor hátulról lecsapta egy sziklaember, és kettészállt.

Ádám, Krisz és Kiss Tamás megsínylette lassúságát. Egy sziklaember Kisst és Ádámot összepréselte két kezével, de Krisz ellenállt. A szilaember csapott egyet, Krisz elugrott (épphogy).Az ütés a földet megrepesztette, és a repedés az egyik hegyoldalhoz ment, egyenesen fel a csúcsára. Kettérepedt a hegy. Éppen az ahegy, amire Dávid és Zoli próbáltak felmenekülni. Kövek zuhantak rájuk. Dávidot hamar leütötte egy, úgy, hogy végzetesen betört a feje.
Zoli még leért a sziklák előtt, ám ott egy hatalmas tücsök átdöfte a pengéjével hátulról.

Tücsök elemzés: kb. 2,1m magas, 1méteres penge mind két keze helyén, rágósszájszerv.

Krisz a második csapás elől már nem tudott eltérni. 15m-tert repült, majd egy sziklához csapódott. Meghalt.

Élnek: Én, Boldi, Ati, Viktor, V.Csenge, Kovács, Ricsi, Andris, Fanni, Nedda, Hegedűs, Adrienn, Armand, Zsófi, Réka, Rebeka, Szabina, Yvette.

Elkezdtünk menekülni, ám a tücsök rászállt (szó szerint) Zsófira. Lemaradt. Próbált védekezni, de a tücsök egy csapással levágta.

A lányok beszartak, és külön futottak tőlünk. Így hát a hatalmas férgek bekerítették őket.

Féreg elemzés: A földön kúszik, a földdtől való magassága kb. 3méter, hossza 5 méter. fél méteres fogak, kezek, lábak aprók.
Nedda Szabina és Fanni még eltudott menekülni, ám a többi lány ott maradt.
V. Csengére ráfeküdt az egyik, és úgy harapta le a fejét. Rékát hátulról egy tücsök döfte le. Adrienn próbált volna Neddáék után menni, de az egyik sziklaembernek nekiszaladt. Az eldobta, egyenesen a féreg szájába. Rebeka és Yvette felvettek egy követ, és megpróbálták vele eltalálni a férget, ami feléjük tartott. Persze egyikük se tud dobni, és egymást dobták pofán. Meghaltak.

Élnek: Én, Ati, Armand, Kovács, Ricsi, Szabina, Andris, Viktor, Boldi, Nedda, Fanni, Hegedűs.

A mutánsokat leráztuk, egy hegyoldal barlangjában meghúzódtunk. Kezdett hideg lenni, így hát tüzet gyújtottunk. Esett az eső, sötétedett.
Ez kiváló alkalom volt Szabinának, hogy tegye a dolgát. Így hát bement a sarokba, és felvágta az ereit. Meghalt. Armand mondta, hogy kidobja a hottestét, amibe mi beleegyeztünk. Ám amint odasétált Szabina hullájához, a barlang fala életre kelt, és összecsapta Armandot. Megijjedtünk. Fanni hátrált, sajna egyenesen bele a tűzbe. Megégedt, és belehalt.
Futottunk kifele. Ricsi Fannit látva elájult út közben. Leesett a hegyről, és szörnyet halt.

Futottunk lefele a hegyről. De rádöbbentünk, hogy körül vagyunk véve.
Hegedűs megpróbált áttörni az egyik férgen, ám az bekapta. Megette.

Élünk: Én, Ati, Boldi, Nedda, Andris, Viktor, Kovács.

Így fel kellett futnunk a hegyre. Így is tettünk, másztunk és másztunk. A tücskök felrepültek, és mászás közben megprőbáltak levágni minket. Ati az egyiket visszarugta.
Rám kettő jött. Az egyik vágni akart, de lehajoltam és a másikat vágta ketté. Ám a következő lendítéssel eltalálta a bal kezemet, és súlyos sebet okozott. Lentebb zuhantam, de egy kiálló sziklára estem. Még eszméletemnél voltam.
Nem hagyhatjuk meghalni!-mondták, kivéve Boldit.
"Inkább felmegyek ti kibaszott életmentők! Élni akarok!"-azzal Boldi elindult fölfele. Ám egyre többen jöttek rá. Felért a csúcsra. Ám ott farkasokkal találta magát szemben. Rohaggyato.....Már nem tudta befejezni a mondandóját. Az egyik farkas elharapta a torkát, és felhúzta.

A többiek lejöttek értem. Felsegítettek. Ám ekkor egy sziklaember jött elő a falból. A tücskök tovább nem repültek, a férgek meg eleve nem tudnak. Ő maradt egyedül.
Atira ráugrott, és lelökte a sziklatömbbről. Ám Ati megkapaszkodott. Ekkor felénk fordult. Neddát nézte ki magának. Felé ugrott, ám Andris az utolsó pillanatban odébblökte, így ő vele kezdett el bírkózni. Nedda felsegítette Atit, aki megköszönte.
Andrist nekidobta a falnak. Andris eszméletlen lett. Ekkor Viktor ráugrott a sziklaember hátára. Ati elővette a kiskését, és beledöfte volna a sziklaemberbe. Ám az elkapta Viktor és a kés elé dobta. Ati átszúrta Vikor hasát. Ekkor felnézett, és a sziklaember odébbcsapta, neki a falnak. Ati is elájult. Támadt egy ötletem, de nem tudtam mászni a sebesült karommal. Mondtam Neddának, hogy másszon fentebb, és gurítson le egy nagy követ, mert pont a szikla peremén állt a kő. Ha oda tereljük a sziklaembert akkor elüti és lesodorja.
Ám a sziklaember Nedáát vette üldözőbe. Én nekidobtam egy kavicsot, erre felém fordult. Rámtámadott, és elkezdett püfölni. Már halálomon voltam, mikor Nedda gurította a nagy követ. A sziklaember és én pont útban voltam. Még időben odébb másztam -utolsó erőmmel- ám a sziklaember is jött volna. Viktor sérülten, utolsó erejével a földön fekve is megfogta.
Kitartott addig, amíg leért a kő.
"Hősként halok meg juhééé!!"-ezek voltak utolsó szavai. Őt is és a sziklaembert is letaszította onnan a kő. Győztünk. Összeestem én is.

Ati, Nedda és Andris kinyitotta a szemét. Körülnéztek, és egy korházban voltak, egymás mellett feküdve.
Bejött egy nővér, és elmondta nekik, hogy túl sok vért vesztettem, és nem volt esélyem.