abrosz naplója

Osztályok háborúja: A kezdet

Osztályok háborúja: A kezdet

2008-04-03

Figyelem!: a helyszínek valótlan helyeken történnek, vegyétek úgy, hogy minden háborúban minden iskola más-más bolygón van mondjuk, semmi közük egymáshoz, a terep kihasználása végtelen!

Megkezdődik az osztályok közti első világháború. Először a világon minden iskolában összecsapnak az osztályok egymással, kieséses alapon. Amelyik osztály győzött, az képviseli az iskolát a városi iskola párbajon. Ha ott is győzött, akkor a megyét fogja képviselni, és háborúzik a többivel. Aki még itt is diadalmaskodik, az az ország osztálya lesz, és indul a világháború. Persze mivel egyosztályban átlagban van úgy 25 gyerek (nállunk 29), ezért katonákat is kap az osztály. Az iskolai harcokban minden osztály 100-100 katonát kap, iskolai küzdelmekben 1000-1000, megyei küzdelmekben 10 000-10 000, világháborúban 100 000-100 000. +még az osztály tagjai.
A katonák hogyha meghalnak, nem élednek fel, de ha a gyerekek halnak meg, újjáélednek, ha a következő fordulóba tovább jut a csapatuk. Ha netán kijutnának a világháborúra, ott hiába nyerne a csapat, ők nem kelnek fel hogyha meghaltak.

Na szóval elkezdődik az osztályok selejtezője. Mindenki mindenki ellen minden iskolában a világon.
Minden osztály tetszetősen csinál magának bunkert, amilyet tud. Szülői segítség nem megengedett.
Először is ki kell osztani szavazással a tisztségeket.

A mi iskolánkban, a teremben (egyben a főhadiszállásunkban), megkezdődik a szavazás.
Mindenki egyenként mondja el, kit és miért tart jó vezetőnek a háború alatt. Elsőnek én voltam.
"Bencét tartom ideális vezetőnek, mert tudom, hogy jó a taktikai érzéke, és okos. Ezért szavazok rá"
Ati jött: "Én is Bencére szavazok, ő nem viszi meggondolatlanul halálba a csapatot"
Boldi: "Magamra szavazok, mert nem bízok a cickányokban"
Andris: "Hát hogy izé hogy Bence"

-szavazás vége-
Az osztály egyhangúlag Bencét szavazta meg vezetőnek (21 szavazat), így megrendelheti a 100 katonát. Akik nem mellesleg szintén az osztáyllal egy idősek. Minden iskola minden soztálya így tett.

Persze a háború az általános iskolákban van.
Minden osztály haladékot kapott, hogy megszervezze magát, bunkert építsen, taktikát beszéljen, kiképezze magát.

-Bunker-
Bunkerünk jellemzése: Sziklás vidék, jó rejtőzhetőség, magasak a hegyek. A bunker egy eldugott barlangnál van, ami megfelelően körül van véve sziklákkal, körülötte egy kisebb folyó, felvonható híd. Vagyis könnyen védhető. A hely megtalálása is Bence érdeme. A 100 katona megérkezett, hoztak nekünk is fegyvereket. Bence tábornok kijelölte a fegyverraktárat, bent a barlang mélyén.Előírt fegyverek: nyilak, kések, kardok, pajzsok, lovak.

Megkezdődött a kiképzés. Eleinte mi 29-en nem nagyon értettünk a fegyverek kezeléséhez Attilát meg Krisztiánt kivéve. Ezért Bence őket nevezte ki a segédeinek, akik őt védik. Ugye, ha a tábornok elesik a küzdelemben, nincs ki irányítja a csapatot.
Megkaptuk a harc kezdetének időpontját, de hogy izgalmasabb legyen, senki nem tud semmit a többi osztály csapat honlétéről. Így hát Bence kémeket avatott, akik kikémlelik a honlétüket. A gyorsaságra, és a rejtőzködőképességre figyelt. Én lettem az egyik kém, Viktor a másik. Andris is nagyon szeretett volna, de Bence attól tartott hogy elhülyéskedi.
Elővett egy üres lapot, és a lányokban nem bízva inkább Ő, Ati és Dávid elmentek lerajzolni a környéket, hogy még jobban kiismerjék a terepviszonyokat.
Mielőtt útnak indultak volna, engem meg Viktort azzal a feltétellel küldött útra katonák nélkül, hogy ha nem muszály ne akarjunk harcolni, hisz túlerő van. Mivel a fegyverek gátoltak volna minket a mozgásban, egy-egy kiskéssel látott el minket.
A többieknek, akik a barlangnál maradtak azt mondta, hogy legyenek készenlétben, hisz a többi osztály is küldhetett kémet. Kinevezte Boldit és Armandot megfigyelőnek, akik a barlang melletti nagy szikláról nézik a terepet távcsővel.
Elindult Atival és Dáviddal, meg mi is.

-Utankon-
Viktor meg én nem sietve, szépen mentünk egyenesen. (Hogy megtudjuk jegyezni az utat xD)
Már 30 perce mentünk (mértem), és ekkor harci ordításokat hallottunk közvetlen közelről, valahonnan előlről. Erre felé már nem volt olyan sok szikla meg hegy, de a legközelebbi mögé beugrottunk. Viktor oldalról, én felülről kikukucskáltunk. A 2.A-sok gyakorlatoztak. Szegény csórik. Az egyik gyenge gyerek nem bírta el a kardot, és levágott 2 katonát és saját magát. Elvitték a hulláikat. Mivel a szabályzat tiltja a modern eszközök (fegyverek kivételével) használatát, nem volt mobilunk hogy leadjuk a jelentést. Így hát -megfogadva Bence tanácsát- nem mentünk harcba, hiába 2.-osok. A katonáik is másodikosok, mint említettem, mindenkinek egyenlő korú a hadserege.
Még egy kicsit figyeltük, hátha történik valami, aztán gyors tempóban elkezdtünk visszamenni.

-Bencééknél-
Bence Ati és Dávid nem voltak hülyék, vittek magukkal kardokat. Bár 2-szer annyi fegyver van készenlétben, mint amennyi nekünk kell, vittek. Semmi különös nem történt. Éppen egy szikla mellett haladtak el. Bence diktálta, Dávid rajzolta a térképet. Egyszerre egy 6.b-s előugrott a szikla mögül, és leütötte kard végével Dávidot. Ati elővette a kardját, de a 6.b-sek mesterlövésze egy szikla tetejéről lábon lőtte a nyilával. Ati elesett. Bence is elővette a kardját, és rátámadott a Dávidot leütő 6.b-ssre. Vágott egyet, a 6.-os kivédte, ő Bence lábát próbálta eltalálni. Felugrott, és a levegőben leütötte a fejét, de a mesterlövész vállonlőtte egy nyílvesszővel. Bence is leterült, de még eszméletüknél voltak. Megjött a 6.b-s seregből az altábornok úgy 12 katonával. Egymás mellé fektették az ájult Dávidot, és a sérült Bencét és Atit. Az altábornok odaszólította az egyik lovas katonáját. Mondta, hogy menjen parancsért a tábornokhoz. A katonák bekötözték a sebeiket.

-Bunkernél-
Megérkeztünk a bunkerhoz, és jelentettük volna Bencének, de nem ért még vissza. Úgy gondoltuk, hogy ez lenne a nagy alkalom, hogy rajtaüssünk a 2.-osokon. Úgy döntöttem, hogy átveszem a parancsnokságot, és vállalom a következményeket. Persze ebbe Boldi belekötött. Finoman szólva kiiktattam, pihen majd egy kicsit.
A lányokat megkértem, hogy csináljanak valamilyen kaját, meg készüljenek elő a rendelős cuccaikkal, hátha lesznek sebesültek. Mivel most gyakoroltak a 2.-osok, meglephettük őket. 20 katonát itthagyva, 80-nal + Krisztiánnal, Andrissal, és Gergővel indultunk útnak, felfegyverkezve. Összesen minden hadsereg 50 lovat kapott. Én , Gergő, Andris és Krisztián ültünk lovakon, és még rajtunk kívül volt 23 lovas katona. vagyis a lovak fele a bunkerben maradt, nehogy megdögöljenek. Hisz az egész harc alatt szükség lesz rájuk. Elmondtam gyorsan a haditervet.
"Én, Gergő és Andris megyünk elöl, vezetjük gyors tempóban gyalog hadsereget (57 fő), és szétütjük a 2.-osok seregét. Krisztián nyilazni fog, közvetlen utánnunk jön, és felmegy egy hegyre, onnan fog lőni. Mivel ez veszéjes feladat, pajzsot adunk neki. Ok? Utánna jön 2. hullámban a 23 lovas katona. Egy darabig az úton még velünk jönnek, de aztán leszakadnak. Mikor meghallják a fegyverek zaját, a leggyorsabb tempóban elvágtatnak hozzánk. Ez lovakkal kb. 5 percet fog igénybe venni. Az út gyalog 30 perc, ezt tudjuk. Remélhetőleg mire ideérnek, szétválasztjuk a seregüket, és a lovasok nyilakkal tüzet nyitnak rájuk.
Ők valószínűleg el akarnak menekülni, minket, 7.-eseket látván, de harc közben megpróbálunk a bunkerük mögé helyezkedni, hogy -amerről lovasaink jönnek- arra az irányba akarjanak menekülni. Így beszorítjuk őket, és végzünk velük. A tábornokukat lefejezzük. Van még kérdés?"
Befejeztem a mondandómat, és elindultunk a 80 fős hadsereggel.