Egy lány naplója

Barack01 [125282 AL], gazdája Egy lány
2005. július 24.

2005. július 24.

Bocsi mindenkitől a tegnapi bejegyzésem miatt! Sajna 1-2ember tényleg csak haver, de többé nem felejtem el, hogy még ha vak is vagyok vannak ott olyan emberkék akik nem csak közel állnak a szívemhez, de a barátaimnak is mondhatom őket!:)
Románia: Nagggyon szupi volt, mert végre tényleg kikapcsolódhattam:))))) Csak azok az égések nem kellettek volna.Nah meg az, hogy annyira fájt a hasam, hogy ha az uccsó gyógyszer sem hat go a kórház.Állítólag felfáztam és petefészek gyulladásom van/volt, de én ezt nem hiszem. Szóval ezeket leszámítva tényleg jó volt!Szép volt az idő,gyönyörűszép helyeket láttam, rengeteg Cordoba szaladgált az úttesten, láttam 1-2helyes pasit(a magyar fiúk nyertek:) ),Alex meg Adina tök édik voltak,fogtam havat, sziklán kajáltam,micset ettem:),vízesést láttam,"mókuslyukat" szagoltam(ha büdös gázok jönnek ki onnan akkor eső lesz.jól beszippantottam:/ viszont tényleg igaz, mert esett is másnap az eső),lápban "másztam", hegyet másztam,lanofkáztam,csónakáztam a Szent Annán,finomakat vacsiztam meg tök jó dolgokat csináltunk:))))
Románia jellegzetességei:amerika majmolása:PPPPPPPP De a nyelvük még mindig tetszik:)Tanultam1-2szót:)))
Volt ott az egyik helynél egy magyar pasi 20-30között aki elkezdett anyumékkal beszélni és annyira de anyira hm..... azok a kék szemek:))És ahogy nézett velük.Mélyen a szembe, mosolyogva, csábítóan.Az a nézés amibe egyből beleszeretsz:))))))
Egy pincért pedig szugeráltam, hogy mosolyogjon ésss sikerült!!!!! Az asztalunknál ejtett egy halvány mosolyt!:)))))) Sokkal helyesebb volt úgy! A pasikról kb ennyit.Ja és nem tudom ki voltál szöszi fiú, de köszi:D
Szívesen maradtam volna még, de Henit odahurcoltam volna:)))))
Kár, hogy jövőre nem megyünk:( Alex olyan cuki volt, hogy meghatódott az ajándékon meg amikor elindultunk akkor is könnyes lett a szeme:))
Még vmi: Norbi hívott... nem tom mit akart fikázni vagy csak megint eljátszani, hogy szeret....viszont ha a második az,akkor jól lejáratja magát.Ha visszasír akkor meg tökre nem igazak rám amiket mondott, vagyis saját magát üti vele, ellentmondásos.Remélem majd hív mégegyszer és elmondja mit akar és ha azt akkor jól a fülébe röhögök:))))