Leltár

Adatlapok

Trükktár

TeveClub filmek



[ Mi ez? ] [ Írok ide ]
haverok:

Csányi Levi naplója


Gyalogkakukk [12617 AL], gazdája Csányi Levi
Hring utaskent

Ugrás egy másik naplóhoz!

Tartalomjegyzék
A napló közvetlen linkje:
http://teveclub.hu/naplo/12617
Hring utaskent

Ugye kaptam ajeszba utasmotoroztatast. Mert az jo.

Vittek egy sokloeros M3-as BMW-vel is (auto). Buli volt latni a rovid fekutakat, meg a szep nagy  kanyartempot, de azert az inkabb csak bemelegites a motorhoz kepest.

Ugyhogy gyia a motorra. GSXR 1000, zsir uj, kicsit tova piszkalva, hogy 180 LE legyen. Pilota alacsony, tankon ket kapszkodo, aztan hatso ulesre fel es lehet menni.

Boxutcabol kijaratnal szepen fel egykerekre – iszonyat konnyeden vette az elejet. Semmi alakuplung vagy gazrangatas, csak meghuzta aztan emelkedett (jo, ott voltam hatul csomagnak.
igy konnyu). Elso kanyarban szepen megyunk, mar szinte kezdtem nekiszomorodni, hogy azert ennyivel en is megyek, aztan gondolom ahogy megerezte, hogy nem fogok leesni, onnan elkezdte huzni.
Szep kigyorsitas utan kis fektav (csak hogy szokjuk az eroket), majd donti is le szepen. A kifele lejtos balosban mar az o terde lent es karcolunk szepen. Kigyorsit ezerrel es mar jon is a szolid jobb, persze nem lassit (jo, ott nem is kell), de aztan huzza tovabb, mint a toketlen, motor visit is szepen. Kovetkezo eros balos elott nagy fek, de a fekezes kozben o mar kint log oldalt es dolunk is okosan. A jobbos fekve, majd a sikannal ugy dobott at, mint Morickat a taposogranat a falon. A firkas kanyaromban megnyugatatott a tudat, hogy duplaakkora tempot is lehet ott menni, mint en szoktam, aztan csak huzza – bal jobb fekve szepen, s mar ismet egykereken kozelitunk a jobb derekszoghoz.
No elotte raktam petet, amikor elsokerek meg lobog fent, majd eppen a kanyar elott leteszi, amitol a hatso elkezd gyonyoruen csuszni oldalt, o mar dol be a kanyarba, a hatso meg mindig maszik ki szepen az ivrol (hirtelen azt sem tudom merre doljek), aztan mire a hatso csuszas veget erne mar a kanyar kozepenel vagyunk, ahonnan persze a kigyorsitas jon, aminel az elso kerek emelkedik (hadd oruljon az utas:) hatso elkezd riszalni, s mar fekszunk is a balosba, utana pedig a szep celkanyarban, s gangolunk is fel 260-ig, mint allat (bujok be moge, hogy le ne vigyen a szel), persze a celegyenesnek mindjart vege, de a tempo meg nem csokken, amikor aztan ismet csak azert nem kenodok a plexire, mert elottem ul a pilota, avagy ismerjuk meg a fek hatarait, s mar boritunk is a jobbbosba, s kezdodik elorol a buli.

Mindenkinek csak ajanlani tudom. Nagyon nagyon suti.

Magasan is vagy, jobban belatsz. Te nezheted, hogy  hol valt, milyen ivet valaszt, mikor kezd fekezni, mekkorat gyorsit ki, mennyire fekszik melyik kanyarban, s ha a motorhangot azt hiszed, hogy nem hallod, akkor tudd, hogy az agyadban felhalmozott adrenalin folyik ki eppen a fuleden es attol dugult be a hallojaratod.

A BMW-vel 2:06.os koridot mentunk. Ez a srac 2:02-t szokott, velem Lada szerint 2:16-ot ment. En ugye 2:35 korul tudok (ami alatt egy forma 1-es tobb, mint ketszer megy korbe (1:14?))

Tegnapelott meg 3 iskolakort kuldtem a motoros-sarkannyal. Az is sutiseg.

(adrenalin lenni finom. meg meg:)



Problémás tartalom jelzése






© Napfolt Kft. - Médiaajánlat