Bogsika naplója

2005. február 24.

2005. február 24.

A tegnpi napom:
A reggeli felkelés volt talán a leg kellemetlenebb,mert egész éjszaka forgolódtam és majd meg fulladtam, béna mód reggel 4re állítottam a vekkert 5helyett. Aztán elkészültem és egy csomót vártam Zsoltira mivel este megbeszéltük,h együtt megyünk ki a buszhoz. Este mejdnem megfulldtunk a nevetéstől,mert én a háziasságommal olyan bányász kenyereket csomagoltam,h csak na... Szerencsére elég volt,mert hoztak nekem a csajok kaját..még haza is vittem a bányász kenyerekből :)
Aztán szakadt az eső gondoltam ennél jobb kezdés nem is történhet velem. A vonaton majd el aludtam.. mostanában igen csak kialvatlan és morcos vagyok ez álltal. Megérkeztünk Pestre.. Tudni kell nem a legcsöndesebb gyerekek közé tartozunk.. Bár mi Zsuzsikával igen csak jó gyereknek számítottunk :) Majd el aludtunk unlmunkba. Mivel padtársam is igazán nem tudtunk miről beszélgetni,de megrágtuk még egyszer az összes pasi gondjaink :) Teljesen elvagyok szokva Bp.től már kezd egyfejta tömeg iszonyom kilakulni. Ahányszor vissza megyek kell egy fél nap míg megszokom azt a tömeget ami vár engem. A kiállítás fantasztikusan tetszet. Találtam egy képet ami szerintem az én Loveyoe-omról készült,de Zsuzsika szerint túl helyes fickó a képhez képest.. Szivesen haza cipeltem volna ha már a bácsi nem lehet az enyim. Nézegettem volna reggeltől estig mint Zsófi azt a pucér bácsi képet :) Sajnos kevésnek bizonyult az a 2óra amit magamévá tettem. Én még szivesen kolbászoltam volna még ott egy kicsit. A Modern művészet nem is annyira nyűgözött le mint az 1500-1700as évek képei. Nah mindegy megszabadultunk a műcsarnok fantasztikus forgatagától és a hősők terén pihentünk egy kicsit (állva ettünk mint a lovak) a fiúk galambot hajkurásztak én meg a galambokat probáltam etetni kenyér héjjal ha hagyták volna :) Majd a szépművészeti múzeumban kötöttünk ki. Ott is kevésnek bizonyult az időm,de mivel az rendszeres kiállítás megfogadtam,h ha legközelebb pesten járok és az időm engedi rendesen végig nézem. Láttam rengeteg traktórt is pont azon a helyen ahol nyáron az arc kiállítás volt most traktor sztrájk. És végül egy kis játszótéri pihenő volt :) Az osztályomnak ezt a részét akik ide is eljöttek úgy mond még szeretem is.. Haza felé már nem éreztem a lábam a fáradtságtól. A vonaton tiszta kóma voltam. És kicsit szomórú is,h nem ért rá egyetlen Pesti barátom sem. Mindegy láthatom még őket eleget remélem.
A mai nap:
4óra volt a suliban a felvételi miatt. vissza jöttem és lefeküdtem aludni. kb vagy 1órát aludtam,de azt is úgy,h vagy 6*kelltem fel orrot fújni. Egész éjjel nem aludtam sokat... folyton felkelltettek,h meg akarok fulladni olyan hangokat adok ki.. hát amikor már sem az orromon,sem a számon nem keptam levegőt nem csodálom. Majd csak meggyógyulok valamikor. Aztán kajáltunk és mentünk ki a sportba. Lent az aulában találkoztam Noyjal és megbeszéltük a jövő hét szombati bált. Jön az uncsi tesóm is Kékről hozzánk és jön velem Bálozni :) Várom már nagyon. Kicsit félek is tőle,mert Piroska valami fantasztikus módon tud néha viselkedni és engem már kiakaszt,de szeretem őt. Mingyá megek, mert megint csak tanulhatok kedvemre.. Nah ennyit a mai napról is